Firminio stiliaus kūrimas

 

Jau seniai norite susikurti įtaigų ir išskirtinį savo įmonės veidą bei turėti individualų firminį stilių, kurį vertintų klientai?

 

Pagalvokite, koks fantastiškas jausmas Jus apims, kai patirsite, kad teisingas firminis stilius iš esmės padeda Jūsų verslui.

 

Mes nežinome ar Jūs jau turite savo logotipą, ar jau esate susikūrę įmonės firminį stilių.
Galbūt Jums dažnai kyla mintis, kad įmonė turėtų save pateikti geriau Jūsų klientų akyse?

 

Arba Jūs dar tik planuojate savo įmonės veido kūrimo procesą.

Tačiau neduoda ramybės abejonės - Ką pasirinkti? Kokiu keliu eiti?

Anksčiau ar vėliau visiems tenka susidurti su panašiais dalykais.

 

Dabar, įsivaizduokite, kad visų šių abejonių nebelieka:

  • Dizaino maketuose logotipas visada išlaiko nustatytą spalvą.
  • Reklamose, ypač skirtingų spalvų fonuose, įmonės logotipas yra lengvai įskaitomas ir išsiskiria iš kitų konkurentų.
  • Skirtinguose atvaizdavimo formatuose (spaudoje, monitoriuose, planšetėse, telefonuose) visas firminis stilius yra lengvai pritaikomas.
  • Jūsų logotipas ir firminis stilius visomis pajėgomis kelia Jūsų įvaizdį!

 

Kas Jums trukdo visa tai TURĖTI JAU DABAR? Taupykite savo brangų laiką, energiją ir lėšas.

Leiskite profesionalams atlikti savo mylimą darbą.

 

 

 

UŽSISAKYKITE FIRMINIO STILIAUS PAKETĄ JAU DABAR! NEMOKAMAI GAUKITE ATSPAUSDINTĄ FIRMINIO STILIAUS VADOVO KNYGĄ. TAIP PAT DOVANOSIME JUMS DVD DISKĄ SU VISAIS SUSIJUSIAIS DARBINIAIS FAILAIS, KAD VISKĄ TURĖTUMĖTE VIENOJE VIETOJE!

 

Norėdami užsisakyti firminį ženklą ar firminio stiliaus paketą, skambinkite 8 676 210 30 arba rašykite andrius@webtechnologijos.lt

Konsultuoja Kūrybos vadovas Andrius Kavaliauskas,

turintis 12 metų darbo patirtį šioje srityje.

 

Jūs jau tikriausiai žinote kokį pranašumą galite įgyti turėdami teisingą savo įmonės įvaizdį.

Įsivaizduokite, kokie būsite laimingi, kai nereikės nerimauti atsiimant vizitines korteles iš spaustuvės, ar džiugiai stebėsite savo logotipą transliuojamą per lauko reklamos stendą - tiesiog žinosite, kad viskas einasi kuo puikiausiai.

Firminio stiliaus pavyzdžiai:

 

 

 

Kas yra firminis stilius?

 

Firminis stilius – įmonės veidas komunikacinėse priemonėse. Tai vizitinės kortelės, blankai, vokai, plakatai, suvenyrai, garso, vaizdo medžiaga ir kiti firminio stiliaus elementai.
Įmonėje firminio stiliaus apimtis priklauso nuo to kiek ir kokiomis ryšio priemonėmis įmonė kontaktuoja su savo klientais. Pvz. ką tik įsikūrusiai įmonei nebūtina iš karto kurtis suvenyrų, nes jie esamu metu tiesiog nereikalingi, nebent planuojama marketinginė kompanija, kurioje suvenyrai bus panaudojami kaip naujų klientų „užkabinimo“ priemonė.
Todėl labai svarbu tikslingai pasirinkti tikrai reikiamus elementus pačioje firminio stiliaus kūrimo stadijos pradžioje.

 

 

 

 

Iš kokių elementų susideda firminis stilius?
 

Firminio logotipo kūrimas:
Dažniausiai viskas prasideda nuo logotipo sukūrimo. Tada seka papildomų elementų, sukūrimas – tai ženklą sudarančios spalvos, įvairūs grafiniai elementai, padedantys formuoti įmonės stilių.

 

Firminis blankas
Įmonėje sunkiai išsiverstume be firminio blanko. Jis naudojamas beveik visoje įmonės dokumentacijoje. Siunčiami pasiūlymai klientams. Vadovaujantis blanko vaizdu kuriamos faksogramos bei sąskaitos faktūros.

 

Kiti įmonės firminį stilių sudarantys elementai:

  • Firminis vokas
  • Firminis aplankas
  • Vizitinė kortelė
  • El. pašto apipavidalinimas
  • Reklama ant automobilio
  • Personalo rūbai
  • Informacinis stendas
  • CD / DVD dėklas
  • Diplomas
  • Suvenyrai
  • Plakatai
  • Kiti elementai

 

 

 

 

 

Kas yra firminio stiliaus vadovas?

 

Firminio stiliaus vadovas – tai ženklo ir kitų firminių elementų panaudojimo reikalavimų aprašymas. Šio aprašymo tikslas aiškiai apibrėžti kaip ir kur yra naudojami firminio stiliaus elementai (pvz. kokio minimalaus dydžio ženklą galima naudoti spaudoje, kokia turi būti laisva erdvė aplink logotipą, kokiu šriftu turi būti parašytas tekstas vizitinėje kortelėje, kokios spaudoje naudojamos spalvos...) Taip pat aprašomi visi kiti firminiam stiliui taikomi kokybės reikalavimai.

 

 

 

 

 

Iš ko susideda Firminio stiliaus vadovas?

 

Viena iš pagrindinių dalių yra firminio ženklo aprašymas. Čia aprašoma ženklo sandara ir panaudojimo ypatumai, kurių būtina laikytis norint turėti stiliaus vientisumą.

 

Firminio ženklo aprašo pavyzdys:

  • Ženklo proporcijos
  • Spalvos ir spalvinė sandara
  • Vienspalviai ženklo variantai
  • Ženklo naudojimas skirtinguose fonuose
  • Ženklo užimama erdvė
  • Minimalus ženklo dydis
  • Naudojami šriftai
  • Pritaikymas šilkografinei spaudai
  • Pritaikymas kirtimo formai
  • Pritaikymas įspaudui

 

Toliau seka kitų firminio stiliaus elementų aprašai, formatai, panaudojimo būdai:

 

 

 

 

Susidomėjote? Norite išsamesnės informacijos skambinkite 8 676 210 30

arba rašykite andrius@webtechnologijos.lt